AgReSsiF PoLLyaNNa

Yıllar evvel burda fakir ama gururlu, atarlı giderli ama bi o kadar tatlı(!) bi Agressif Polly vardı.. Nayır nolamaz hatırlamıyorum deme ne olur izleyicim beybim 😿
Uleyn 4 yıldır yokmuşum ya ben buralarda 😮 Neise bu 4 senede çok şey deişti tabiki hayatımda. Değişmeyen tek şey ise YAŞIM, GÜZELLİĞİM ve YÜKSEK AYKÜ SEVİYEM oldu bebişim.
2017'nin ilk günlerinde aldığım bu güzel, bu mükemmel kararla artık yine buralardayım. O zaman maceralar tekrar başlasın bakalım hedere hödörö (Dans eden abla emojisi nerde la? Bulamadım siz hayal edin artık)


Not: Yıllardır arka planı simsiyah olan, okurken artık gözleri kanatacak duruma getiren blogumun temasını değiştirdim. Oraya bi kahveyle, kendi ellerimle yaptığım kurabişlerden koydum. Kahveden bi yudum alın çünkü bi fincan var, hepiniz ordan içiceksiniz. Kurabiyeden de bi ısırık alın, başka yok bak. Hadi afiyet olsun izleyicim beybim.
Not 2: Kahve ve kurabiyeyi bizzat ellerimle yapmış olduğum için bünyenize verecek zarardan sorumlu deilim efenim oldu mersü sii yuu (Hem fransızcam hem ingilizcem vardır ayıptır söölemesi 😎)

0 yorum: