Saçmalamanın Başlıkı mı Olurmuşş :Pp

Geçen gün bilgisayarın kendi bünyesinde barındırdığı oyunlara bakiim dedim. Hani mayın tarlası, solitaire (biz fal diyoruz kıroca :p ), abidik ve gubidik oyunları var ya, heh onlar işte.. Orda 'Hearts' diye bi oyun var. Oyuna girerken adını yazıyosun. Yazdım. Oyunda senin dışında 3 kişi daha var. -3ü de bilgisayar bunların, sevinme hemen bebeim arkadaş buldum kendime die :P -neyse bu arkadaşların isimleri de "Gamze, Can, Mehmet" konmuş. Gayet naif, güzel isimler.. fakat deiştirilebiliyo... Sanırım en son oyunu oynadığım zaman deiştirmişim, oyunu açınca kopmama sebebiyet verdi bu durum. İsimleri şöle yapmışımm;

* Şecaattin Abiğ
* Kudbettin Abiğ
* Embiye

Ehueuheuhe :D Herhalde bol sigara dumanı altında oynanan kumar masası havası vermek istedim :) Allah cezamı vermesin yaa, hala gülüyorum :)

Not : Bu kadar uzun isim yazınca skor sayfasında isimler birbirine giriyo :) Şecaattinn Abiğğlee Kudbetttiinn Abiğğ bütünleşiyo :) O yüzden tavsiye etmiyorum. Evde denemeyiniz :Pp

5 yorum:

Adsız dedi ki...

super bır yazı ,sabah sabah ıyı geldı :)))

Büşra Bayram dedi ki...

ehueheuheu :D hani şu batak gibi olan oyun mu :D hastasıyım desem? :D

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

* Dolunay
sevindim beğenmenee ;) :))

* HaYaL MeYaL
evet o oyunn :D hastasıysan, bi de şecaattin abiğğ ve kudbettin abiğğle oynamalısın desem? :D

ceydabural dedi ki...

isimler çok güzel güldürdün beni :))
şeytanınız bol olsun :)

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

bu isimler benim en sevdiğim isimler :))
teşekkür ederiz efenimm :)