Bir Manyak Okul Anısı :)

Lisedeyken İngilizce dersimize, hepimize isimler takan bi hoca gelirdi. Hatta benim adım da "Ana"ydı. Pollyanna'nın Ana'sı mı bilemicem artık. Bazen hoca bana "Ana" deyince "Hay ananın..." diyesim de gelmiyo diildi hani :) Neyse bi gün hoca tahtaya bizim Gürbüz'ü çağırdı. Gürbüz de tam gürbüz bi çocuktu, takma adının hakkını veriyodu yani :) Hoca buna bi soru sordu, Gürbüz cevaplayamadı. Bunun üzerine hoca "Oturr!" dedi. Gürbüz de sinirlenip, tebeşiri tebeşirliğe atar gibi bıraktı ve tebeşir yere düştü. Tam yerine gidiyodu ki, hoca bu hareketi kendi üzerine alınıp "Yediririm sana o tebeşiri!" deyince, Gürbüz geri döndüü ve tebeşiri yerden alıııpp, hocanın gözünün içine baka baka afiyetle yedi! :D Hoca tırstı, biz koptuk :) O günden sonra sınıfta bu konuyla ilgili acayip geyik döndü tabi.

"Gürbüz kantinden bişey ister misin? Aa pardon ya sen tebeşir yiyodun di mi?? Ehuheuhue"

"Gürbüz pembe, mavi tebeşir falan da var olum, yersen getirelim. Ahahaaha"
diyenler oldu.
Yalnız lisede okuyan arkadaşlarımıza bu hareketi önermiyorum zira tebeşir ateşi çıkarmakta, kişinin bünyesine rahatsızlık vermektedir. Kuşkusuz, dünyamızda yiyebileceğimiz çok daha lezzetli yiyecek maddeleri bulunmaktadır. Sağlık açısından onlar tercih sebebidir :)

Not : Çok fena hasta oldum lan, ölüyorum :/ yine de bu halde bile manyak şeyler düşünebilme yeteneğime hayran olmak lazım diiğğ miiğğ amaağğ? E olun o zamann :Pp

4 yorum:

elfinon dedi ki...

öff ne dumur olmuştuk yauu :))nasıl bir deli?kanlılıktı o öylee:p insan tebeşiri kıtır kıtır yer mi yaa?:) hay allahım aklıma geldikçe gülüyorum. o havalı hocanın havasından eser kalmamıştı şaşarım şaşarım ona şaşarım :)

kapalııı dedi ki...

;)) insan evladı böylesine eşsiz bir organa neden bu kadar işkence çektirir anlamıyorum,,,mide yahu bu boru değil ki,,,en nadide bölge benim bazımda ;)
ama hocya da iyi kapak olmamış değil,,tebrikler gürbüz'e ,,,
Mideye Giden Her Yol Mübahtır! der noktayı koyarız o zaman bizde değil mi :p
geçmişler olsun ayrıca polly-im,,,hayat; her şekilde düşünebilme yetimizi almasın elimizden=))

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

* elfinon
Tatlım Gürbüz'ün deli?kanlılıklarını unutmak mümkün mü? :D bigün bizi bile yicek die korkuyodum ben :Pp Hocanın karizma yerlerdeydi evet ya, çok şık bi hareket olmuştu :p :))

*b.n.n.
Gürbüz'ün midesi çöp tenekesinden halliceydi cnm :P ama ii oldu gerçekten bu hareketi, hoca hizzaya geldi :P :)
Teşekkür ederim canım benim, geçti çok şükür :)

Unknown dedi ki...

agresif gürbüzdü bence o=)))
helal osssuunn çok takdir etmişttik ama;))))