Hayır Komikli Değil, Çok Ciddili Bi Yazı!

Şuraya her yeni yılda bu bloga geri dönen biraz takıldıktan sonra blogu kapatıp ardına bakmayan bi Polly çizelim. (Çizimi güzel olan biri çizsin çabuk tam şuraya 😛)

Selamlar Efenim!

Yahu niye gidip gidip dönüyorum anlamış değilim. Bi dursana yerinde yok Polly bu durmaz ki! 18 yaşıma geldim (ki blogtan gittiğimde 25tim) hala yerinde duramayan yaramaz bi çocuk gibiyim (Ufal da cebime gir!) Blogumla ilk kez tanışanlar "Ne diyo la bu deli?" diye soracak (sordun duydum) daha önceden takip edenler ise (sahi orada mısın izleyicim beybim?) "Polly aynı Polly" diyecekler. Oysa ki blogumda kendime özeleştiri yaptım ve bazı şeyleri değiştirmeye karar verdim..

Öncelikle Türkçeyi bildiğin katletmişim, bunun komik olduğunu sanmışım. Çok komikti, bi daha olmasın dedim kendime ve biraz daha düzgün bi Türkçeyle yazmaya karar verdim. İkinci ise; buraya hep başıma gelen ya da görüp güldüğüm komikli olayları yazıyordum ama fark ettim ki ya artık komik bişey olmuyor ya da ben başkalarını güldürmeye yönelik arzumu kaybettim. O yüzden komikli Polly'den ciddiyetli Polly'e geçiş yapabiliriz arada haberiniz ola gencolar 

Bu arada yeniden dönmez etmezsem hepinizin yeni yılını en kalbii, en içteen, enn güzel duygularımla kutlar mutlu yıllar dilerim efem. Ayrıca yeni yılın kellere saç, hastasına ilaç, züğürte para, sıvacıya mala, işsize iş, dişsize diş, kolaya buz, yemeğe tuz, nazar değmişe hoca, evde kalmışa koca, dırdırcıya akıl, onu çekene sabır vermesini diler, bu kadar güzel dilekten sonra yazıma yeni yıl şarkımla son vermek isterim, kabul buyurun efenim;

Cingili beellss cingilii beellss cingilii olll dııı veeeyyy! (Bak yine konuşturdum ingilizçemi 😎) Haydin sii yuuu 💋

0 yorum: